Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbizz - 21 mars 2012 13:56

Nu är jag i skolan O.o

Vi fick göra vad vi ville på datorn i tio minuter och jag valde att blogga lite :)

Men nog om allmänt snack; det är faktisk en Harry Potter blogg ;D

För att få in lite HP så kan jag ju berätta att jag går typ runt och sjunger på Ministry Of Magic (och andra Wrock-låtar) heeeela tiden. Jag tror att mina kompisar tycker att det är lite jobbigt..Eller inte.. Ja vet inte :)

Av Ebbizz - 19 mars 2012 19:49

Hej hej alla häxor och trollkarlar!

Jag vill bara tipsa er om ett jättebra Wizardrock-band som heter Ministry of magic.

De har gjort väldigt många braiga låtar t.ex House song och Accio love.


Av Ebbizz - 17 mars 2012 11:54

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på de HP-grejer jag har gjort.



En liten platta i Cernitlera

 


Gryffindor och Slytherin-armband + Rawenclaw, fast jag har ingen bild

 


En HP-låda som jag ska lägga alla de här snygga grejorna i :)

 


En tavla med päronet :D

 


Dödsrelikerna-märke i ståltråd

 


Ja, det var nog allt som jag har på bild just nu. Jag har ju trollstaven också såklart men den har jag ju redan lagt upp :)

Av Ebbizz - 16 mars 2012 20:17

  Här ser du en liten( liten och liten.. )bild på Bellatrix Lestrange som jag har klippt ihop..

Av Ebbizz - 15 mars 2012 19:47

Hejsan!

Jag tänkte lägga upp en bild på min fina trollstav :)

 

Den kanske ser lite ihoptryckt ut (eller utdragen) för jag var tvungen att ändra storlek på den x)

Av Ebbizz - 14 mars 2012 20:10

Hej och välkomna - eller välkommen kanske man ska säga - till min Harry Potter blogg :)

Jag kommer lägga upp lite bilder på HP-grejor jag har gjort och skriva lite grejer om Harry Potter.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Jag är en nööörd .____________.
Och jag är en hufflare :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken HP bok är bäst?
 De Vises Sten
 Hemligheternas Kammare
 Fången från Azkaban
 Den Flammande Bägaren
 Fenixorden
 Halvblodsprinsen
 Dödsrelikerna
 Alla :3

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards