Alla inlägg under april 2012

Av Ebbizz - 14 april 2012 14:45

Hejsan allihopa! 

Jag är bara så himla glad just nu för Pottermore har öppnat!   

Jag registrerade mig för en liten stund sedan och vill börja direkt, men jag måste ju typ vänta på något mejl eller något.. Men jag är ändå superglad! 

Jag heter  BronzeUnicorn13310

  

Av Ebbizz - 2 april 2012 19:11

Hej hej, och förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har tyvärr inte hunnit...

Jag har bara lite tips på lite hemsidor som har med Harry Potter att göra;


Mugglarportalen:

Mugglarportalen är en jätterolig hemsida där man kan skriva i forum, spela spel och göra en massa andra roliga saker!

www.mugglarportalen.se


Magivärlden:

Magivärlden är en jätterolig och enkel rollspels hemsida. Där man skapar karaktärer som går på den nordiska trolldomsskolan Yggdrasil.

www.magivarlden.se


Det var nog allt. Mer kanske kommer senare. 

Presentation

Hejsan! Jag är en nööörd .____________.
Och jag är en hufflare :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken HP bok är bäst?
 De Vises Sten
 Hemligheternas Kammare
 Fången från Azkaban
 Den Flammande Bägaren
 Fenixorden
 Halvblodsprinsen
 Dödsrelikerna
 Alla :3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards